torsdag 15 januari 2009

Judgement Day

Judgement Day i Stenungsund :=)



5 kommentarer:

magnus sa...

Dom var riktigt häftiga. Trodde du lattjat i datorn först, men insåg sedan att det förmodligen var något du åkt förbi sent på kvällen eller en tidig morgon?

Vilket skådespel!

Ett bra exempel på att fina bilder låter sig tas om man har blicken, och kamera, med sig. Och faktiskt tar sig tid att stanna.

Svårt att bestämma mig för vilken som är bäst, och det hade uppenbarligen du också ;-)? Egentligen är ju den liggande för en gångs skull en mera spännande komposition. Mycket tack vare att du gjort den bredare. Skärpan och balansen i den stående gör ju dock den klassiskt bättre på sitt sätt.

Tycker jag. Kanske man ska lära sig att säga?

Maria Falegård sa...

Hej! Vilka fantastiska bilder! Underbart! Hälsa familjen //Mia

Jesper Linder sa...

Magnus, du kan mig lite för bra nu, det stämmer ju exakt med urval och komposition!
Det var på kvällen, jag var toffelhjälte och köpte en lampa "lovedinner" åt min fru...

Maria: tack tack, din blogg är rätt grym och familjen hälsar tillbaka.

Rune Hagbartsen sa...

Sykt fine bilder du tar Jesper.

Anonym sa...

It really is typical that the common man or woman uses your computer on a regular basis and often periods, this can be for social network. If your online business is wanting a pick up, it really is time to give the best chance at social media advertising. The following post can help obtain your business that you would like it to be. [url=http://www.ss12w12ws.info]Cakg44452e[/url]